Загальнонавчальні вміння і навички 3 клас
Навчально-організаційні вміння і навички:
- добирати індивідуальне обладнання для проведення уроку, розкладати його в належному порядку
- включатися в роботу відразу після вказівки вчителя; дотримуватися єдиних вимог до оформлення письмових завдань;
- практично розрізняти основні елементи навчальної книжки (обкладинка, корінець, сторінка), користуватися закладкою;
- дотримуватися правильної постави під час читання і письма;
- співпрацювати в парі.
Загальномовленнєві вміння і навички:
- говорити в помірному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу;
- зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання за відомою і вільною моделлю, зв'язно (3-4 реченнями) передавати почуте, побачене;
- запитувати про незрозуміле, невідоме тощо.
- з повагою звертатися до вчителя, учнів.
Загальні вміння:
- виділяти в предметах певні ознаки, розрізняти розмір, форму, колір, смак тощо.
- знаходити у двох об'єктів однакові,. схожі і різні зовнішні ознаки;
- зіставляти групи предметів за однією істотною ознакою, помічати зміни в спостережуваних об'єктах за орієнтирами, указаним вчителем;
- робити (за допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
- виконувати завдання за зразком і аналогією.
Контрольно-оцінні вміння:
- знаходити фактичну помилку під час зіставлення результатів власної роботи за зразком і орієнтирами вчителя;
- оцінювати свою діяльність за орієнтирами , поданими вчителем (правильно, красиво, що саме; якщо помилився, то в чому , що треба змінити, чого уникати в наступній роботі та ін.).
- говорити в помірному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу;
- зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання за відомою і вільною моделлю, зв'язно (3-4 реченнями) передавати почуте, побачене;
- запитувати про незрозуміле, невідоме тощо.
- з повагою звертатися до вчителя, учнів.
Загальні вміння:
- виділяти в предметах певні ознаки, розрізняти розмір, форму, колір, смак тощо.
- знаходити у двох об'єктів однакові,. схожі і різні зовнішні ознаки;
- зіставляти групи предметів за однією істотною ознакою, помічати зміни в спостережуваних об'єктах за орієнтирами, указаним вчителем;
- робити (за допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
- виконувати завдання за зразком і аналогією.
Контрольно-оцінні вміння:
- знаходити фактичну помилку під час зіставлення результатів власної роботи за зразком і орієнтирами вчителя;
- оцінювати свою діяльність за орієнтирами , поданими вчителем (правильно, красиво, що саме; якщо помилився, то в чому , що треба змінити, чого уникати в наступній роботі та ін.).